M21 Netherlands voor Nederlandse dom

M21slaveforuse

Kinky Newbie
  • Bisexual
  • Male
  • Slave
May 28, 2024
5
0
1
22
**Over Mij**

Ik ben 21 jaar, biseksueel en nieuwsgierig, uit Nederland. Al drie jaar heb ik online dominantie ervaren en ik wil mijn grenzen blijven verleggen en nieuwe, perverse dingen proberen. Ik heb altijd een specifieke fantasie gehad en ben er eindelijk klaar voor om deze werkelijkheid te laten worden.

**Mijn Fantasie**

Mijn fantasie draait om het hebben van schulden bij een Dom en het moeten terugbetalen met mijn lichaam, waarbij ik mezelf moet verkopen. Ik wil getraind worden om een perfecte slaaf/hoer te zijn. Idealiter zou dit proces langzaam beginnen en zich opbouwen, waarbij ik word opgeleid tot de meest verdorven, kinky en grensoverschrijdende hoer zonder enige grenzen.

**Knikken en Limieten**

**Kinks die ik heb gedaan:**
- Anaal (tot 3 vingers)
- Bodywriting
- Edging
- Vernedering
- Plassen
- Chantage
- Blootstelling

**Kinks waarin ik getraind wil worden:**
- Scatt
- Openbaar
- CNC
- Gangbangs
- Gepimpt worden
- Gedwongen bi
- Gapend
- Verzakking
- Deepthroat
- Gezichtneuken
- Gloriegaten
- IRL-sessies

**Grenzen die ik heb (die ik in de loop van de tijd wil verliezen als mijn Dom dat wil):**
- Openbaar
- Scatt
- Dieren
- CBT

**Grenzen die ik nooit zal verliezen:**
- Familie
- Sociaal leven
- Travestie
- Bloed
- Werk kent grenzen

Als je geïnteresseerd bent en uit Nederland of de omliggende landen komt (ik ben bereid om te reizen), stuur me dan een bericht hier of op Kik (m20exposed). Wees serieus als je contact opneemt, want dat ben ik ook. Stuur een ASL en laat me weten wat je van mijn advertentie vindt. Verificatie is nodig via video-oproep of op een andere manier.
 

Featured Threads

New Personals